Händer då?

En vecka sedan jag uppdaterade och det har inte hänt alltför mycket i mitt liv sedan dess. Nu sitter jag och laddar hem lite musik för imorgon åker jag bort, gone, away. Första anhalt blir i alla fall Örnsköldsvik. Jag och T har nästa umgåtts kontstant sedan jag kom hem från stugan - mysigt och tryggt. Den här resan iväg kanske dock är nyttig för oss så vi får sakna varandra litegrann.

I Umeå har regnet härjat i flera dagar. Det har dock inte varit spöregn men regn som regn. Man blir lika trött och deppig av det. Nu försöker solen i alla fall tränga sig igenom molnen och jag hurrar. Hoppas det är bra väder längre söderut också eftersom jag drar ditåt.

Nu ska jag packa och städa, mamma och pappa kommer hem snart från sin "minisemester".
Todels.

image64

Kommentarer
Postat av: Lisa

Myyys!

2007-07-17 @ 03:18:29
Postat av: Jerre

Hett.
Vad händer in south? För visst är du i Sthlm nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback