Den perfekta penisen

Nu sitter jag här i sängen och jag saknar personen som har börjat ligga bredvid mig allt oftare. Jag känner mig lite barnslig som börjar klaga efter en dag, och vi ska vara ifrån varandra i mindre än en vecka, när de finns de som är tvugna att vara ifrån varandra flera månader.

Jag såg just det sjukaste på kanal 5. De visar en dokumentär som heter "Den perfekta penisen" och det var en kille som hade gjort silikoninjectioner i pungen och snoppen. Alltihop tillsammans var nästan lika stort som en stor vattenmelon. Det såg helt djävla stört ut och tungt som attan! Förresten så är snopp egentligen ett ganska fult ord som låter väldigt barnsligt och som någonting slemmigt.
Man kan ju också fundera över olika intressen den nutida människan har när det visas sådana här dokumentärer på teve. Blir vi allt mer och mer fixerade av sex och dylikt, eller har det varit på en jämn nivå under alla tider? Är det bara så att vi vågar stå för det mer nu?

Nu ska jag sakna lite innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback