Happy kids and Eurovision

Från klockan elva imorse till fem i eftermiddag har jag varit med tolv rörliga barn som för en gångs skull har varit någorlunda lydiga och lyssnat på vad jag och Ida har haft att säga. Så den otroliga huvudvärk och trötthet som jag hade räknat med har inte infallit än, men det känns som den är på god väg, halva huvudet dunkar och ögonen hänger till hälften. Men i alla fall har "mina" barn varit så duktiga idag så huvudvärken och sömnbehovet bryr jag mig inte så mycket om.

Ikväll nalkas det Eurovision Song Contest och förmodligen kommer T hit och kanske något kvinnligt kön också. Jag ska nog ladda upp med diverse feta ting och fetta mig lite så jag kan roa mig med det för egentligen ser jag bara på schlagern för att jag känner att jag måste. Jag känner att jag bör göra det för Sverige och Ola Salo... eller inte. Men någon gång ska jag väl kunna genomlida Eurovision Song Contest.

Fan va mkt ordbajs så nu ska jag hoppa in i duschen och få bort den intorkade svetten.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback