I love it

Denna fredag har då nått sitt slut och om några få minuter, när dessa rader är skrivna, väntar min goa säng innan jag ska upp tidigt för att hinna packa imorgon. Hur som haver, jag har haft en underbar dag på alla sätt och vis. Min student har blivit lite tidigarelagd för jag har fått fira den idag tillsammans med släkten här nere eftersom de inte kan komma upp den trettonde. Paket och fina saker att hänga runt halsen plus lite champagne. De är för goa alla här nere! Efter middagen, satte vi igång med TP och det tog x antal timmar att klara av kluriga frågor och långa svar, men till slut korade vi en vinnare. Vid 24.00 tände morbror grillen och sen bjöds det på kycklingkorv med potatissallad. Mumsfillibabba. Dessutom var humorn på topp så mina magmuskler har fått sig en omgång, och inte bara ikväll utan under hela dagen.

Alltså jag kan bara säga, I love it. Jag önskar att min underbara släkt kunde bo lite närmare oss för vi har så himla kul tillsammans. Imorgon stundar ett Göteborg och hemresa, jag kommer åka härifrån med ångest. Ångest för att vi inte stannade längre.

Jaja, godnatt, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback