Trollhättan calling

Ja, då var jag och mamma fram i Trollhättan, Velanda hos kusinerna. Så otroligt skönt att få komma bort från Umeå för några dagar. Dock har vi inte haft så tur med vädret idag. Igår på vägen ner stannade vi till i Stockholm, då hann jag även med att säga hejdå till Lisa som åker till USA för att jobba.

Ikväll har bowling och middag med alla kusiner stått på schemat. Bowlingen var väl inte direkt någonting som jag ska skryta över, kom sist utav alla som var med. Så bowling är nog ingenting som jag ska satsa på. Det är liksom en konst att svinga iväg det där klotet på ett utmärkt sätt. Mina kusiner verkar i alla fall ha tränat... strike efter strike fick jag vara med om ikväll. Dock inga på min bana då jag svingade iväg mina klot. Min mamma var dessutom en stjärna till att börja med innan hennes klot platsade i rännan.

Nu är jag gör-trött så jag ska sova. Fast först ska jag läsa några rader ur Bitterfittan.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback